Creeper - mob agresywny. Gdy podejdzie - wybucha. Ma 10 serduszek, czyli 20 punktów życia. Zadaje 49 punktów życia (zależy od odległości)
Gdy zostanie trafiony błyskawicą, zostanie naładowany. Zadaje wtedy więcej obrażeń.
Ciekawostki:
- W wersji Survival test Creeper był przyciemniony.
- W survival Test atakował tak samo jak zombie. Po śmierci wybuchał.
- Creeper to nieudany model świni.
- Można wywołać wybuch innym sposobem: krzesiwem kliknąć PPM na Creepera.
- Od wersji 1.4 w logo Minecraft jest twarz Creepera zamias "a".
Enderman - mob neutralny. Może się teleportować. Ma 20 punktów życia. Zadaje:
Easy - 4
Normal - 7
Hard - 10
Nie atakuje, gdy zostawimy go w spokoju i nie najedziemy celownikiem na niego (no chyba, że mamy dynię na sobie). Jednak, kiedy najedziemy, zacznie szaleć, otwiera paszczę i atakuje.
Ciekawostki:
- Enderman został stworzony na wzór Slendermana.
- Unikają wody.
- Teleportują się, gdy rzuca się w nich: jajko, śnieżkę, mikstury lub strzeli się w nich z łuku.
- Od najnowszych wersji wydają zmodyfikowane ludzkie słowa np. "Hi" lub "What's up?".
- Miały odgłosy Zombie.
- Podczas ataku Endermana można usłyszeć ludzkie "Auuuuuu".
Endermite - mob agresywny. Pojawia się gdy rzuci się perłą kresy (szansa 5%). Ma 8 punktów życia. Zadaje 1 serduszko. Wrogo nastawiony do gracza i kiedyś do Endermanów.
Ciekawostki:
- Od 14w18b Endermity i Endermany nie walczą ze sobą.
- Został dodany w wersji 1.8
- Odnosi obrażenia od piasku dusz.
- Znika po 2 minutach po spawnie.
- 14w17a - zmieniono wygląd Endermita (dawniej wyglądał jak Rybik cukrowy)
- Wydaje takie same dźwięki co Rybik cukrowy.
Ghast - mob agresywny. Znajdziemy go w Netherze (pole, żeby się pojawił: 5x5x5). Ma 10 punktów życia. Zależy od odległości, ale maksymalne obrażenia to 17 punktów życia.
Ciekawostki:
- Ghasty mogą się przedostać do naszego świata!
- Strzały odbijają kule ognia.
- Są ognioodporne.
- Miotane mikstury magę przelatywać przez Ghasta.
- Są łatwymi do zabijania.
Grzybowa krowa (mooshrooms) - mob pasywny. Znajduje się na grzybowej wyspie. Ma 10 punktów życia.
Ciekawostki:
- Grzybowe krowy można ostrzyc! Dostaniemy grzyby, a z grzybowej, dostaniemy normalną krowę.
- Normalną krowę doimy i dostajemy mleko. Gdy klikniemy miską PPM na grzybową krowę dostaniemy zupę.
- Ten rodzaj krów ma sztuczną inteligencje! Boją się klifów, nie wskakują do wody i są uważne, gdy są na krawędzi góry.
Kałamarnica - mob pasywny . Spawnią się w wodzie gdziekolwiek, jakkolwiek i kiedykolwiek. Ma 10 punktów życia.
Ciekawostki:
- Jest pewien bug: rzadko można spotkać latające kałamarnice!
- Kałamarnica potrzebuje do życia wody. Gdy zrespi się na lądzie: zginie.
- Nie można rozmnażać kałamarnic.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz